Close Button

Bestik

Gratis fragt Kundeservice

Gå til hovedindhold »

0,00 DKK
Bestik og bestiksæt
 

Ofte stillede spørgsmål til kundeservice (FAQ)

1. Hvem står bag bestiksaet.dk

Bestiksæt.dk er drevet og ejet af Copenhagen Cutlery A/S, som er et danskejet aktieselskab. Vi har kontor på Købmagergade i København, hvor vi driver bestiksæt.dk fra dejlige lyse og inspirerende lokaler.

Hvad er Bestiksæt.dk's kontaktoplysninger?

Bestiksæt.dk

Copenhagen Cutlery A/S

CVR. Nr.: 32290426

Suomisvej 4

1927 Frederiksberg C

 

Kundeservice

E-mail til kundeservice: service@copenhagencutlery.com

2. SPØRGSMÅL OM PRISER OG BESPARELSER

Hvorfor er Bestiksæt.dk's varer så billige?

Bestiksaet.dk er er en online webbutik og har derfor ikke udgifter til dyre butikslokaler m.v.. Dette kombineret med, at vi er en specialiseret nichewebshop gør at vi har mulighed for at tilbyde meget konkurrencedygtige priser.

Forbehold for trykfejl m.v. i priser og besparelser

Bestiksæt.dk opretter hver dag nye produkter, og det hænder derfor at vi kommer til at lave en trykfejl eller lignende i priserne. Vi tager derfor forbehold for trykfejl m.v. i de viste priser og besparelser. Skulle du have foretaget et køb af en vare, hvor prisen er en trykfejl vil vi annullere dit køb og informere dig om dette hurtigst muligt efter dit køb.

3. OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL VEDR. BESTILLING

Hvordan foretager jeg et køb?

Det er nemt og enkelt at købe en vare hos Bestiksæt.dk. Når du har fundet en vare du gerne vil købe, klikker du på "Læg i kurv" og din vare lægges automatisk i kurven. Du kan sagtens tilføje flere varer på samme vis. Når du har alt, hvad du skal bruge, klikker du på ">>TIL KURV" eller ved at trykke på indkøbsposen i øverste højre hjørne på BESTIKSAETs hjemmeside. Du kan nu se en oversigt over varerne i din kurv. For at gennemføre købet trykker du på knappen ">> Gå til bestilling" og indtaster dine kundeoplysninger (navn, adresse, e-mail m.v.). Skal pakken sendes til en anden adresse end din egen, skal du skrive modtagerens adresse under punktet "Leveringsinfo". Hvis du har alt hvad du skal bruge og har læst og accepteret vores forretningsbetingelser, trykker du blot på knappen ">> Gå til betaling". Som det sidste skridt i bestillingsprocessen kommer du til en betalingsside, hvor du skal indtaste dine betalingskortoplysninger. Først når du har indtastet dine betalingskort oplysninger og trykket på knappen "Betal for din ordre" er dit køb registreres.

Ved afslutning af din bestilling får du automatisk en e-mail kvittering/ ordrebekræftelse, hvori det fremgår hvilke produkter, du har bestilt. Vi anbefaler, at du gemmer din bekræftelse og evt. printer den ud.

Når jeg har købt en vare, hvornår bliver beløbet så trukket på min bankkonto?

Først når varen er afsendt, bliver beløbet trukket fra din bankkonto og vil i forbindelse med fremsendelse af varen modtage fakturaen til dig pr. e-mail. Først når varen er afsendt fra os trækker vi beløbet fra din konto.

Jeg har foretaget en bestilling, men har ikke fået en ordrebekræftelse – hvad skyldes det?

Umiddelbart efter at du afgiver en bestilling på bestiksæt.dk sender vi automatisk en ordrebekræftelse på den e-mail som du har indtastet i forbindelse med din bestilling.

Har du ikke fået en ordrebekræftelse pr. mail så prøv at kig i dit spam-filter. Nogle gange ender ordrebekræftelsen der. Det kan evt. også skyldes, at din e-mailadresse kan være indtastet forkert, da du foretog købet. Skriv blot til vores kundeservice på service@copenhagencutlery.com så kan vi rette din e-mailadresse og sende dig en ny ordrebekræftelse.

4. OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OM LEVERING

Hvornår bliver min bestilling leveret?

Bestiksaet.dk er lagerførende af langt de fleste varer. På hvert enkelt produkt har vi estimeret hvor lang leveringstid du kan forvente. Hvis vi har varen på lager vil den normalt blive afsendt indenfor 1-2 dage. 

Hvordan bliver min bestilling leveret?

Vores leverancer sker udelukkende i samarbejde med anerkendte transportører og servicepartnere. Post Danmark leverer bestillinger til privatadresser og GLS til erhvervsadresser

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?

Hos Bestiksaet.dk tilbyder vi fragtfri levering på alle ordrer. Hos bestiksæt.dk har du fire muligheder for levering.

  • Levering med Post Danmark til nærmeste posthus eller postbutik er Gratis
  • Levering til din dør med Post Danmark - 19,95 kr.
  • Afhentning hos en af GLS 500 pakkeshops (19,95)
  • Levering til din arbejdsplads (19,95 kr.)

    Hvordan kan jeg vide at pakken er blevet leveret til pakkeshoppen?

    Når pakken er leveret hos den pakkeshop du har valgt modtager du en SMS til din mobiltelefon. På den måde er du sikker på at du ikke går forgæves for at hente pakken.

    Kan min bestilling leveres på en anden adresse end faktureringsadressen?

    Ja. Du skal blot udfylde den ønskede leveringsadresse når du gennemfører din bestilling.

    Kan jeg ændre leveringsadressen efter bestilling?

    Nej, umiddelbart ikke da bestiksæt.dk allerede ved ordremodtagelsen registrerer din forsendelse hos leverandøren.

    Hvad sker der, hvis forsendelsen bortkommer under leveringen?

    Hvis din forsendelse bliver væk under leveringen skal du kontakte bestiksæt.dk. Bestiksæt.dk vil herefter efterlyse forsendelsen i samarbejde med vores transportudbyder og sørge for at følge sagen hele vejen.

    Kan jeg være sikker på, at bestiksaet.dk har den vare på lager, jeg ønsker at købe?

    Vi efterstræber at have alle varerne i webshoppen på lager, men det hænder at produkterne bliver udsolgt, hvorfor der kan opstå situationer, hvor en vare er blevet solgt, men vi endnu ikke har nået at tage varen af bestiksaet.dk. Hvis varen mod forventning er blevet udsolgt vil du få en mail fra os så hurtigt som muligt efter du har foretaget din bestilling. Vi trækker i henhold til lovgivningen først pengene fra din konto, når vi afsender varerne.

    Jeg så et produkt hos et af de mærker som bestiksaet.dk sælger – kan I bestille det produkt hjem til mig?

    Hvis der er et produkt, som vi ikke p.t. tilbyder I webshoppen så send en e-mail til vores service på kundeservice@bestiksaet.dk så vil vi meget gerne prøve at skaffe produktet til dig

    5. SPØRGSMÅL VEDR. BETALING

    Hvordan kan jeg betale?

    Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af kreditkort såsom eksempelvis Dankort, Visa, eller MasterCard.

    Kan jeg betale efter, at jeg har fået varerne leveret til døren?

    Nej. Du skal angive betalingskortinformation for at afslutte dit køb i bestiksæt.dk's webshop. Vi trækker dog i henhold til lovgivningen først beløbet fra din bankkonto når varerne bliver afsendt.

    Er det sikkert at betale online med betalingskort?

    Bestiksaet.dk anvender et meget sikkert betalingssystem. Dine betalingskortoplysninger er derfor beskyttet og krypteret, når de sendes til behandling. BESTIKSÆT får ikke kendskab til det, du indtaster, men får blot besked om transaktionen er godkendt eller ej.

    Bliver mine penge hævet umiddelbart efter, at jeg har bestilt?

    Vi trækker først beløbet fra din bankkonto ved afsendelse af varerne.

    Hvordan følger jeg min ordrestatus?

    Når du foretager en bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail fra BESTIKSAET. Du vil desuden modtage en faktura når vi afsender bestillingen

    Hvilket dokument har jeg som bekræftelse på bestilling?

    Når du har godkendt din ordre, får du automatisk en bekræftelse pr. e-mail på at vi har modtaget din bestilling – din bestillingsbekræftelse pr. e-mail er udelukkende en bekræftelse på at vi har modtaget din bestilling og ikke en endelig ordrebekræftelse. Når vi har modtaget bestillingen vil vi sikre os, at varen er på lager og når dette er bekræftet sender vi dig den endelige ordrebekræftelse på din mail. I ordrebekræftelsen står der, hvilke varer du har bestilt. Vi anbefaler, at du gemmer eller udskriver din ordrebekræftelse.

    6. SPØRGSMÅL VEDR. RETURNERING OG FORTRYDELSE AF KØB

    Kan jeg tilbagesende en vare jeg ikke er tilfreds med?

    Skulle du mod forventning fortryde dit køb, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget din vare. Ønsker du at fortryde dit skal køb skal du senest 14 dage efter du har modtaget varen have returneret denne vare til bestiksæt.dk. Varen kan returneres under forudsætning af, at varen returneres i samme stand og i samme originale emballage som da du fik den.

    Hvis du ønsker at anvende din fortrydelsesret vil vi indenfor 14 dage tilbagebetale hele det beløb, som du har betalt, inklusiv forsendelsesomkostningerne til fremsendelse af varen – dog skal du selv betale for forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returnering af varen. Hvis du har købt flere varer, men kun returnerer nogle af varerne tilbagebetales kun det fulde beløb som du har betalt for de returnerede varer - vi returnerer i denne forbindelse ikke fragtbeløb. Du bliver således stillet som om du oprindeligt kun havde købt de varer, som du ikke refunderer.

    Hvis varens kvalitet er forringet på grund af brug kan vi nægte at tilbagebetale beløbet eller opkræve et beløb for den værdiforringelse som produktet har fået. Hvis produktet har været brugt kan vi derfor ikke refundere beløbet til din konto.

    Bestiksaet.dk dækker omkostninger til returnering hvis årsagen til returneringen skyldes en fejl fra vores side - eksempelvis hvis vi har leveret et andet produkt end det du har bestilt. Når vi har modtaget bestikket retur i ubrugt tilstand vil vi refundere beløbet indenfor 14 dage til det betalingskort du har brugt ved købet.

    Ønskes en ombytning af varen til et andet bestiksæt skal du blot foretage et nyt køb på webshoppen, så sender vi det bestik med det samme og refunderer pengene for det første købte bestiksæt når det er modtaget retur.

    Hvilken type garanti har jeg, når køber hos Bestiksaet.dk?

    Hvis varen, eller dele deraf, er mangelfuld eller fejlbehæftet (fabrikations- og materialefejl) har du 2 års reklamationsret fra modtagelsesdagen.

    Hvad gør jeg hvis emballagen er beskadiget, når jeg modtager varen.

    Når du modtager dine varer, skal du huske at kontrollere dem for synlige skader. Hvis emballagen er beskadiget, eller har andre synlige tegn på defekt, skal du kvittere for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet eller helt nægte at modtage varen og lade chaufføren tage den med igen.

    Hvad sker der, hvis forsendelsen er beskadiget?

    Er emballagen beskadiget, eller bærer præg af andre synlige tegn på defekt, skal du på fragtbrevet kvittere med forbehold for eventuelle skader på indholdet - eller helt nægte at modtage varen. Kontakt derefter Bestiksæt.dk's kundeservice på service@bestiksaet.dk.

    Er emballagen intakt og du alligevel finder varen beskadiget eller defekt efter udpakning, skal du anmelde dette til kundeservice. Af bevismæssige årsager bedes du kontakte os senest 3 dage efter modtagelse pr. telefon eller mail.

    Uanset om der er tale om synlige eller ikke-synlige skader, skal du kontakte kundeservice, som hjælper dig med at løse problemet.

    Jeg har brug for at returnere en vare – hvordan gør jeg det?

    Skulle du fortryde købet kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen I samme stand og mængde som da du modtog den. Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Varebeløbet krediteres din konto indenfor 7 arbejdsdage. Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer og at du ønsker pengene tilbagebetalt – udfyld blot en returneringsnotaen som du finder på din kundeside. Har du handlet med dankort eller kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto.

    7. ANDRE SPØRGSMÅL

    Skulle svaret til dit spørgsmål ikke fremgå blandt ovenstående er du meget velkommen til at kontakte os på service@copenhagencutlery.com

FAQ
Popup Table Bestiksaet Logo